Prosta i efektywna komunikacja z pracownikami
Aplikacja ePracownik pozwala na szybką wymianę informacji działu kadrowego z pracownikami.
Korzyści dla pracowników: podgląd do danych online – między innymi o saldzie urlopu, pasków płacowych czy deklaracji PIT 11 oraz możliwość składania wniosków urlopowych, oświadczeń.
Korzyści dla działu Kadr: elektroniczna realizacja i ewidencja procesów kadrowych oraz możliwość weryfikacji dokumentacji pracowniczej. Weryfikacja absencji i obecności poprzez Rejestratory czasu Pracy.
Dla kierowników zespołów: akceptacja wniosków składanych przez pracowników, harmonogramowanie, monitorowanie obecności i wiele innych.
Rozwiązanie sprawdza się zarówno w firmach, grupach spółek czy biurach rachunkowych, które mogą zaproponować swoim klientom nowoczesne rozwiązania online w zakresie wymiany informacji.
Niezbędne narzędzie w dziale HR, sprawia że dział HR jest w stałym kontakcie z pracownikiem, bez względu od struktury przedsiębiorstwa oraz modelu pracy zdalnej czy stacjonarnej. Rozwiązanie zapewnia bieżącą wymianę danych z programem Kadrowo-Płacowym i obsługuje kompleksowo zakres miękkiego HR co sprawia że działy te są bardziej wydajne i efektywne.
Korzyści dla pracowników: dostęp przez przeglądarkę lub z poziomu aplikacji mobilnej, podgląd do danych personalnych online – między innymi o saldzie urlopu, dostęp do pasków płacowych czy deklaracji PIT 11 oraz możliwość składania wniosków urlopowych, delegacji, oświadczeń itp.
Korzyści dla działu Kadr: elektroniczna realizacja i ewidencja procesów kadrowych oraz możliwość weryfikacji dokumentacji pracowniczej, realizacji szkoleń itp.
Dla kierowników zespołów: akceptacja wniosków składanych przez pracowników, harmonogramowanie, monitorowanie obecności i wiele innych.
Rozwiązanie sprawdza się zarówno w firmach, grupach spółek czy biurach rachunkowych, które mogą zaproponować swoim klientom nowoczesne rozwiązania online w zakresie wymiany informacji.
Symfonia HR Cloud posiada wbudowane moduły wspierające działy HR:
Pełna integracja obsługi PPK poprzez elektroniczną wymianę danych z trzema instytucjami finansowymi.
Narzędzie WebAPI to usługa internetowa, poprzez którą możemy udostępniać poszczególne funkcje programów Symfonia ERP Handel lub Symfonia ERP Finanse i Księgowość i zapewnić wymianę informacji z oprogramowaniem branżowym i różnymi rozwiązaniami zewnętrznymi np. e-commerce.